Sidor

lördag 12 november 2011

Inzpira inspirerar

Har det senaste numret av Inzpira och oj säger jag bara. Vilket härligt inspirerande den ger denna gången. Och när jag visade min man öl kalendern så tyckte han att en sådan måste han faktiskt bara ha. Ja funderar på hur jag ska få ihop en sådan. Kliar i fingrarna.

Ljus lyktan har jag gjort och sedan bara fortsatte det i flera olika storlekar. Och så skojiga att göra.

Svårt att bestämma vilken jag ska ha själva, så det slutar väl med att jag ger bort alla.

Men håller på med annat, tänkte göra ett jul ägg. Har så klart fastnat lite, som vanligt. Händer det oxå. Men denna gången gäller det anordningen bak som ska göra att ägget ska stå. Vill inte som jag vill och då kan man ju klia håret tills man hittar en lösning som fungerar.

Så här ser det ut nu, och sedan när det är färdigt så kommer flera bilder.

Granen som sticker ut från sidan var väldigt pillig att göra och det finns små kottar under grenarna. saknar bara en ekorre.


Snön är små små pärlor som jag klistrat fast ovanpå mitt försök att limma fast huset. Huset är i tanken gjort att man ska kunna stoppa in ett batteri värmeljus från baksidan så det kan lysa i huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar