Sidor

fredag 28 september 2012

Brudens gåva

Ok under sommaren har det varit mycket med bröllop och det kommer att vara bröllop hela året.

Men när jag fick tag i dessa papper så förälskade jag mej omgående i dessa. Helt underbara och inspirations flödet i hjärn substansen flödade på.

Och så tossig jag är att göra stora saker små så gjorde jag om contessan i liten tappning. och såhär blev den.

En mini väska ser det ut som.


När man öppnar så finns det till tags längst vänster och i mitten har jag gjort med hjälp av super starka magneter en hållare till ett skrivblock, på höger sida finns det fack till tags eller annat.


Vid första öppningen finns det plats för antingen tags eller varför inte viktiga lappar eller kanske foton.


Här ser du några av tagsen från bild två. Dessa tags har jag gjort att det får plats ytterligare tags på tagsen... 
Blev mycket tags men ibland behövs tags och då är det bara att se till så att det finns ställen att sätta dom.


Är du intresserad av var jag fått tag i det mesta av materialet så kan du hämta det härifrån.

Scrapa på!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar