Sidor

fredag 14 januari 2011

Blommigt värre...

Var tvungen att komma ifrån mitt fem stegs projekt, och andas lite för att kunna se det hela med nya ögon.

Satt och lekte lite med blommor.

Efter att ha klippt ut blommorna, då jag inte har en blompunch. Så böjde jag till bladen efter jag ritat lite på dom.



När jag sedan böjt bladen tills jag var nöjd. Klistrade jag en liten och en stor. Två av blommorna satte jag ihop med distanskuddar.



Efter att jag var nöjd med dekorationer. Skar jag ut två cardstock i önskad storlek. Därefter satte jag blommornas stjälkar först. Blommornas blad gjorde jag med en cirkel punch. Ritade upp en kruka till blommorna att stå i. Dekorerade denna lite oxå. När jag var nöjd med allt satte jag ihop allt, och resultatet var inte så pjåkigt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar