Sidor

torsdag 10 februari 2011

Stökigt sinne...

Huvudet var stökigt på mej idag och jag kunde inte få min hjärna till att fungera som den brukar. Kan vara att jag inte kommit till sans med ryggen än. Jobbigt.

Kände för att syssla med något som tar bort mina tankar på något jag inte kan ändra på.

Och stökigheten lönade sig till slut.



Gjorde även en blomma att sätta dit som passade och var väldigt rolig att göra och väldigt enkel.

Denna kransen har jag hängt på ytterdörren så det ska vara lite välkomnande nu till alla hjärtans dag. Hoppas familjen tycker likadant när dom kommer hem.

Men ett tips! Ta det lugnt med lim pistolen, jisses vad man kan bränna sig och fastnar överallt det gör det också. Spindelvävs liknade trådar som man kämpar med att få väck, fast se det från den ljusa sidan, har ni lika lätt till skratt som jag så har ni hur kul som helst...

2 kommentarer:

  1. super fin. hur orkar du ge dig på dessa projekt

    SvaraRadera
  2. ja bättre sådana saker än att sitta och älta något som jag inte kan göra något åt, och igår var en sådan dag där jag var tvungen att ta väck tankarna från att bli knäpp...

    SvaraRadera