Sidor

lördag 19 mars 2011

Ålderstege

Hade väldigt mycket ideer i huvudet som vanligt. Och när jag fick hem dom nya papperna från fizzy. Så bara kom allt fram hur jag skulle göra och hur jag skulle ha det. Något av det roligaste jag gjort på länge. Bad min man att komma på ett bra namn på den, för jag tänkte kalla den väggår. Inget vidare bra namn.

Här är någon bild på några rader. Snöret som håller ihop den ska bytas ut mot ett smalt band. Men som vanligt kan man inte ha allt hemma.

Översta som jag har satt min dotters namn på, då det är hennes ålderstege som ska pryda väggen.

Jag har gjort så att högst årtal är längst upp. Varför vet jag inte.

Varje del har en ficka till stora foto tags och en liten till mindre kanske för dekoration eller bara en liten bild.

Blommorna är en del självknåpat i papper och en del gamla plastbommor.

Allt roligt kan användas för att dekorera med.

Och det är Tim Holtz siffror jag använt. Fungerade bra till detta.

Älskar detta pappret, och tack mikaela´s scrap in för att du lyckas plocka fram härliga saker.

Så nu har ni fått lite tips, scrapa på!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar