Sidor

söndag 17 april 2011

Fem barns mamma...


Ja och nej... har fem barn extra hemma som jag jagar med en vattenspruta...

Och nej det är inte människo barn, det är kattungar. Fem veckor gamla och driver mej till vansinne med sina påhitt. Men det finns en lite svart kisse pojke som är minst och tydligen behöver mer av sin knäppa mamma, som dock bara skiter i sina barn. Ja den katten är inte skapt att ha ungar.

Men denna lilla svarta ( helsvart) kisse katt brukar ligga hos mej på axeln när jag sitter vid datan, han behöver mycket kärlek som min lilla dotter har förklarat för mej.

Längtar tills dom kommer ut till nya familjer.


Denna lille buse heter Gizmo, han har varit först med allt, från att öppna ögonen till att komma springandes på sidan och försöka vara skräck injagade. Vilket inte ens mina hundar har tyckt att han varit, då dom bara börjat tvätta honom.

Den familj som adopterar denna buse får nog många goa stunder och skratt...

Men med pysslandet har det varit lite lugnt, har inte mått bra nock till att sitta ner i lugn och ro
för att scrapa, men det hjälper inte när hjärnan går på högvarv och tänker ut nya projekt hela tiden.

Så jag säger bara det...

Scrapa på !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar