Sidor

onsdag 6 april 2011

Tack till livet.

Detta fick jag iden till att pröva att göra min egen variant på från nätet. Tyvärr sviker minnet mej på vad hon heter som gjorde denna.Den är tänkt som ett tack till min mormor och morfar för att dom hjälpt till vid svåra stunder i mitt liv.







Blommorna som jag gjort är gjort efter Tim Holtz die, men då jag inte hade den fick jag göra så som många andra, knåpa ihop det själv på bästa sätt. Men jag är väldigt nöjd med resultatet.





Pappret som jag användt är G.C.D Paris Night. Och jag tackar Mikaela´s scrapbooking för att hon alltid har det som man är sugen på.















Prövade en annan variant på blomman, egentligen blev den för bred så när jag skulle vika ut den gick den i sönder på ett ställe, jag gjorde då om den till en solfjäder istället och den blev lika söt som blommorna.










Den svarta blomman som sitter på denna sidan, har min mamma knåpat ihop. Vacker eller hur.
















Gamla plastblommor kan man få nytta av och göra till nya vackra dekorationer.









Detta var min variant på albumet, kommer minnet tillbaka så ska jag lägga upp länken på var jag fick iden ifrån. Man kan nog göra allt möjligt med denna sortens upp lägg.

Bara fantasin sätter gränser.

Scrapa på!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    gud vilket läckert album och vilken fin ide'. Det gäller att uppskataa alla fina och vackra stunder och människor som finns i våra liv. Blommorna är även dom jätteläckra :). Kul att se att du haft tillfälle att få scrappa loss för det gör du bra!
    Kramar
    Mikaela

    SvaraRadera
  2. tack min vän.
    hoppas att du också har fått lite ro att sitta och scrapa.
    massor med kramar tebax

    SvaraRadera