Sidor

onsdag 13 april 2011

Idag, I morgon, I övermorgon

Dagarna börjar flyta ihop med varandra, svårt att se en framtid som ser ljus ut. Värmen börjar komma tillbaka och det är jätteskönt, men jag klarar inte riktigt av att njuta då jag har begränsningar.
Vill så mycket, har en trädgård som skulle behövas fixas till lite, men i nuläget fixar jag det inte, så jag får gå och längta.

Hjärnan hittar på sina egna vägar att jäklas med mej, glömsk har man blivit, måste vara smärtorna och oron över framtiden som gör allt.

Sitter och försöker göra färdigt ett barnalbum.

Men ibland måste man skjuta sådant åt sidan för att ta tag i sådant som andra ställer till det för en, har ingen lust att ta itu med andras saker och misslyckanden i nuläget. Men ingen annan gör det så jag får göra det.

Scrapa på alla där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar